نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سلام دوباره ویتسل به یوونتوس

سلام دوباره ویتسل به یوونتوس

دو سال پس از شكست مذاكرات و پروژه جذب ستاره میانی تیم ملی بلژیك به یوونتوس، این بازیكن علاقه‌مند به یووه شاید یكبار دیگر بر سر راه پیوستن به بانوی پیر قرار بگیرد.

 

روزنامه اسپانیایی El Mundo Deportivo در شماره امروز خود از احتمال پیوستن اكسل ویتسل هافبك 29 ساله تیم ملی بلژیك به یوونتوس خبر داده است.

 

این روزنامه چاپ بارسلون در بخش دیگری از این خبر با اشاره به مذاكرات ناموفق بیانكونری‌ها با این بازیكن در سال 2016، پیوستن این بازیكن به جمع بیانكونری‌ها را دور از دسترس ندانسته است.

 

ال‌موندو در ادامه با یادآوری یكی از مصاحبه‌های ویتسل در اواخر سال 2016 و پس از تلاش مجدد یووه برای از سرگیری مذاكرات او و مسئولان باشگاه سابق او (زنیت سن‌پترزبورگ) در تعطیلات نیم فصلِ آن سال، بخشی از اظهارات ویتسل را منتشر كرده كه با ابراز علاقه و ارادت به بانوی پیر، گفته بود:

 

خیلی خوشحالم که باشگاه بزرگی مثل یوونتوس از امضای قرارداد با من منصرف نشده است؛ می‌دانم که به زودی برای این تیم بازی خواهم کرد، هرچند نمی‌دانم كی این اتفاق خواهد افتاد.

 

حالا پس از حدود دو سال به نظر مي‌رسد يووه و ويتسل دوباره به هم رسيده‌اند؛ مواجهه‌اي كه این روزنامه ورزشیِ كشور اسپانيا مدعي وقوع مجدد آن شده است. ال‌موندو در پايان خبر خود همچنين از قیمت‌گذاری 20 میلیون یورویی باشگاه چینی برای انتقال این بازیكن خبر داده و تصریح كرده است در صورتیكه یوونتوس به هر دلیلی موفق به جذب بازیكنی سرشناس برای رهبری خط میانی‌اش نشود، ویتسل گزینه‌ای ایده‌آل برای پیوستن به جمع بیانكونری‌ها خواهد بود.

 

ویتسل كه در سال 2017 به باشگاه تیانجین چوانجیان چین پیوست به همراه تیم ملی بلژیك در رقابت‌های جام‌جهانی 2018 روسیه موفق به كسب مقام سومی جهان شد. از بورسیا دورتمند آلمان به عنوان دیگر باشگاه علاقه‌مند به جذب اكسل ویتسل نام برده می‌شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: